Vítejte! V nové generaci virtuálních prohlídek.

Jistě jste v poslední době o virtuální realitě slyšeli hodně. Virtuální a rozšířená realita čím dál více proniká do našich životů a to především v oblasti marketingu. A s tímto rozmachem získávají virtuální prohlídky na svém významu. Vaší zákazníci si nyní mohou procházet Váš obchod, reastauraci, hotel či jakýkoliv jiný objekt z pohodlí svého domova.

Zkrátka, VR pro všechny!

Virtuální prohlídky jsou tím nejdostupnějším obsahem pro virtuální realitu. Díky našemu unikátnímu multiplatformnímu řešení zpracujeme nejen samotné interaktivní prohlídky, ale zároveň se postaráme o publikaci prohlídky na všechny známe platformy pro virtuální realitu.
A to vše za jednu cenu!

Co vše tedy naše multiplatformní řešení obsahuje?

Street View


Virtuální prohlídku pořízenou technologií Street View.

VR aplikaci


Aplikaci s vaší virtuální prohlídkou pro
HTC Vive a Oclulus Rift

Mobilní VR aplikaci


Nativní mobilní VR aplikaci pro Android a iOS. Zjistěte jak funguje mobilní virtuální realita

Analytika


Analytika chování uživatelů pomocí “heatmap” (teplotních map) a tvorba publika pro následný remarketing na Facebooku a AdWords

WOW! efekt a sdílená emoce


Virtuální realita vsází na silný WOW! efekt, který vzbudí v  uživateli pozitivní emoci, kterou už bude mít navždy spojenou s Vámi či Vaší značkou. Virtuální realita má navíc sekundární efekt, který se nazývá sdílená emoce. Tento jev znamená, že pokud určitá osoba, která se ve virtuální realitě nanachází, vidí někdoho (svého známého, přítele či rodiného příslušníka) jak reaguje na dění ve virtuální realitě, často si v této souvislosti vytváří ke značce či konkrétní firmě stejnou "emoční" vazbu jako člověk uživající si výlet do virtuální reality. Proto sdílená emoce.

Jak vypadá sdílená emoce?

Slevy, dárky, stále dokola?


Věděli jste, že někteří obchodníci nevyužívají fenomén slev a prodávají dvakrát více než vy? Jistě se ptáte proč. Tito obchodníci jsou si vědomi, že dnešní doba již nevyžaduje dumpingové ceny, obchod polepený velkým nápisem sleva. Vědí, že je nutné se vymanit ze zbytku své konkurence a  nabídnout vždy něco navíc. Odlište se tedy od nudných a běžných marketingových sdělení typu leták, sleva, status na Facebooku. Nabídněte svým zákazníkům něco jedinečného na co snad nikdy nezapomenou. Nabídněte jim výlet do svého podniku ve formě virtuální reality! Staňte se tím, kdo určuje trendy!

Víme kam se díváte!


Také by Vás zajímalo kam se přesně Vaši zákazníci dívají? Jestli je zajímají více červená nebo zelená auta? Jestli je zajímá zboží hned u vstupu do prodejny? Jestli si všimnou nového plakátu na výloze prodejny? Samozřejmě, dají se udělat různé průzkumy pohybu zákazníků po prodejně či po obchodním místě. Tyto analýzy stojí však stojí astronomické sumy a nemusí být vždy zcela přesné. Jakkoliv to zní neuvěřitelně, pomocí našeho vlastního analytického nástroje jsme schopni sledovat chování uživatele a víme, na co se ve virtuální prohlídce nejčastěji dívají. Tyto cenné data Vám pak samozřejmě rádi poskytneme tak aby jste s nimi mohli dále pracovat.

Jak probíha realizace?

  • 1. denTermín focení
    Společně si našim vyškoleným a certifikovaným fotografem domluvíte termín realizace focení. Termín vždy přizpůsobíme namíru vašim aktualním časovým potřebám.
  • 3. denFocení
    V domluvený čas a termín je náš fotograf na místě focení. Délka trvání focení se vždy odvíjí od velikosti prostoru či velikosti projektu.
  • 4.-7. denPublikace prohlídky
    Nejpozději do 7-mi pracovních dnů je Vaše prohlídka publikována do Map Google (Street View)
  • 8.-16. denPředání VR aplikací
    Předáváme Vám aplikace pro mobilní VR (Google Cardboard, Samsung GearVR), aplikace pro HTC Vive, Oculus Rift, webovou aplikaci pro tablet a PC

A to je vše! Skvělé?

Virtuální realita opravdu nezná hranic a v současnosti nabízí opravdu velký potenciál při využívání jakýchkoliv marketiongových aktivit. Tak pojďme společně vytvořit další skvělý projekt!

Objednat virtuální prohlídku