Cíl kampaně

Pro společnost PricewaterhouseCoopers Slovensko jsme vytvořili virtuální prohlídku nových kanceláří v Bratislavě společně s 500 ks brýlí PanoBoard s vlastním potiskem. Cílem této kampaně bylo oslovit potenciální uchazeče o zaměstnání ve společnosti PwC zcela novou, netradiční a poutavou formou. U této realizace jsme spojili hned několik VR technologií pro vytvoření uceleného funkčního celku:

Street View


Virtuální prohlídku pořízenou technologií Street View. Publikovaná do Google Maps

Virtuální prohlídka


Virtuální prohlídka pro brýle PanoBoard založenou na tech. WebVR

Brýle PanoBoard


500 ks PanoBoard v s brandingem PwC vč. nasazení analitického systému MARK VR

Problém

Společnost PricewaterhouseCoopers Slovensko, s.r.o. využívá pro nábor snad všechny dostupné komunikační kanály, mezi které patří především pracovní portály, sociální sítě a v neposlední řadě přednášky a konference na vysokých školách. Právě na zmíněných konferencích a přednáškách chtěla potenciální uchazeče oslovit novou, netradiční a atraktivní formou, která v uchazečích zanechá silnou povědomou vazbu na značku PwC (brand awarness). Společnost PwC se zároveň chtěla vymanit ze spektra své konkurence, která využívá pouze zaběhlé prostředky pro nábor nových zaměstnanců a tímto se tak odlišit v prezentaci své značky.

Řešení

V době navázání spolupráce se společnosti PwC Slovensko se firma před nedávnem přestěhovala do nových atraktivních kanceláři situovaných v kancelářském komplexu Twin City. Chtěli jsme pomocí virtuální prohlídky těchto nových kanceláří potenciálním zaměstnancům ukázat, jaké příjemné a útulné zázemí je v případě, že se rozhodnou pracovat pro PwC, čeká. Využili jsme tedy WOW! efektu virtuální reality hned dvakrát: poprvé když uchazeč přijde poprvé do kontaktu s virtuální realitou, podruhé když vidí zajímavé kanceláře společnosti. Pro distribuci virtuální prohlídky jsme užili námi vyráběné kartónové brýle PanoBoard s potiskem PwC. Brýle zaručily díky svému "virálnímu dosahu" kýžený reach potenciálních uchazečů a také potřebný brand awareness. Díky našemu unikátnímu multiplatformnímu řešení jsme prohlídku publikovali také ve formě Street View do Map Google.
0
Shlédnutí virtuální prohlídky
0
Celkový dosah
0
Nových zaměstnanců
QR kód pro spuštění virtuální prohlídky PwC

Podívejte se na naše řešení v praxi:

Pokud se chcete podívat na prohlídku v brýlích pro mobilní virtuální realitu, stačí naskenovat níže uvedený QR kód a po spuštění prohlídky kliknout na ikonku brýí. Samozřejmě si virtuální prohlídku můžete prohlédnout i na svém počítači:


Zobrazit prohlídku Prohlídka v Mapách Google

Skvělé? Buďte další!

Virtuální realita opravdu nezná hranic a v současnosti nabízí opravdu velký potenciál při využívání jakýchkoliv marketingových aktivit. Tak pojďme společně vytvořit další skvělý projekt!

Napište nám! Více informací